Діти з «відхиленнями» поведінки можуть повернути собі нормальне життя. Навряд хтось буде опиратися цій ідеї. Проблеми з навчанням, емоційне здоров’я, страхи та нездатності – батьків і суспільство хвилює вирішення цих питань. Але ще більше має хвилювати наполегливість, з якою психіатрія просуває хімічні препарати, як вирішення цих проблем.
«Чудові фармацевтичні відкриття» переконують нас, що проблеми поведінки можуть бути вирішені психіатричними препаратами. Результатом такого необґрунтованого висновку стало те, що понад 20 мільйонів школярів під приводом психічних розладів змушені приймати небезпечні ліки, які руйнують їхній мозок.
Сотні батьків вже втратили своїх дітей через згубний вплив психотропних препаратів, антидепресантів чи нейролептиків.
Нам слід добре розібратися у тому, як психіатричні «рішення» впливають на дітей. Значення слів може відрізнятися від дійсності, яку ними описують. Особливо якщо ми говоримо про останні «досягнення» психофармацевтики.
Давайте трохи подивимось на терміни, якими маніпулюють «експерти» від психіатрії.
«Дитина має бути нормальною» – сміливе ствердження. Але що означає слово «нормальний»? Швидше за все, кожен має своє уявлення про те, що таке «нормальність», і яке життя слід вважати нормальним. Зважаючи на це, ми маємо вирішити, чи є в «нормальному» житті місце смертельно небезпечним речовинам, які незворотне впливають на розум, свідомість і викликають залежність? Як пов’язані між собою поняття «нормальності» та залежність від психотропних препаратів?
Коли ми чуємо слово «ліки», то, швидше за все, уявляємо собі мікстуру від кашлю, виписану педіатром. Чи можна називати ліками хімічну речовину з неймовірно потужним впливом на людину та здатну викликати залежність?
Як щодо поняття «науковий»? Його люблять використовувати психіатри, щоб надати вагу своїм висловлюванням. Але, подивимося значення у тлумачному словнику. «Науковий» означає «систему знань, точність і планомірність». Це не має жодного відношення до психіатрії, що складається з суб’єктивних думок і хаотичних експериментів на людях .
«Цінність», «правильна», «неправильна», «безпека», «освіта» – цей довгий список вагомих слів в устах психіатрії втратив свій сенс і спотворений до невпізнання. Заміна значень слів – основний прийом, на якому будується психіатрична пропаганда. Надзвичайно заплутуючи прості речі, психіатр називає себе експертом демонструючи поважний вигляд. Але він лише спотворює правильне уявлення про людину і веде її до деградації.
Психіатрична пропаганда створює багато проблем, дезорієнтуючи батьків хибними даними про дитяче виховання та освіту. Вводить в оману вчителів та впливових чиновників. Нині нормальна дитяча поведінка перестала бути нормальною і потребує «лікування». Жваву енергійну дитину психолог може назвати психічно хворою і прописати тривале інтенсивне «лікування» препаратами. Незалежно від віку, психіатрія вважає, що без психотропних препаратів дитина не може впоратися з мінливістю життя.
Такий стан речей зовсім до недавно важко було навіть уявити. Але сьогодні юні життя – найцінніше наше надбання – ніде у світі не можуть бути у безпеці. Над ними нависла серйозна загроза бути скаліченими чи навіть назавжди втраченими. Така жорстока правда.
Діти – це не якийсь «особливий вид піддослідних тварин», як психіатри не намагалися переконувати нас у цьому. Діти – такі ж люди, які мають права на життя, захист, любов і турботу. Вони мають право розкрити свої здібності, які погрожує забрати бездумне навішування психіатричних ярликів. А що далі? Запихання в хімічну «гамівну сорочку» з небезпечних психотропів.
Публікація звіту «Нав’язування препаратів дітям: психіатрія руйнує життя» спрямоване на викриття брехливої психіатричної пропаганди. Батьки та будь-які зацікавлені особи мають право на достовірну інформацію, яку деякі хотіли б приховати. Ще важливіше повернути батькам розсудливість та правильне розуміння у питаннях виховання дітей та піклування про них.
Діти – наше майбутнє. Збережемо їх заради продовження людства.